Arhiva vesti
                   

BIVODA: OSTANI MLAD UZ BIKOKTU

17. Septembar 2015.

Bujanovac – Prateći želje kupaca, bujanovačka „Bivoda“ izbacila je na tržište nov proizvod – „Bikoktu.“ Prema rečima Nenada Zafirovića, direktora ove kompanije, koja posluje u sastavu „Jumka“, posebna receptura ovog proizvoda proizišla je iz dugogodišnjeg iskustva neprikosnovenih lidera u proizvodnji i plasmanu osvežavajućih bezalkoholnih napitaka na tržištu južne Srbije.

„Zaposleni u „Bivodi“ stvorili su  „Bikoktu“, osvežavajuće bezalkoholno piće sa kakakterističnim ukusom šipurka, koje je idealno za svakodnevno osveženje u svim situacijama“, rekao je Zafirović.

On je dodao da ciljnu grupu kojoj je ovo piće namenjeno čine svi uzrasti, i stariji i mlađi, svi oni koji neguju mladalački duh u sebi i koji veruju u sebe.

Odatle je potekao i lajt motiv markentinške kampanje za ovaj proizvod – OSTANI MLAD. Bi kokta se pakuje u boce od dva litara i prodaje po pristupačnoj ceni od 70 dinara.

Izvor: Bujanovačke i Koordinaciono telo