- Godina 2024
- Juli (12)
- Jun (17)
- Maj (33)
- April (39)
- Mart (32)
- Februar (24)
- Januar (28)
- Godina 2023
- Decembar (32)
- Novembar (46)
- Oktobar (29)
- Septembar (18)
- Avgust (9)
- Juli (4)
- Jun (24)
- Maj (24)
- April (21)
- Mart (38)
- Februar (27)
- Januar (14)
- Godina 2022
- Decembar (26)
- Novembar (29)
- Oktobar (37)
- Septembar (36)
- Avgust (30)
- Juli (13)
- Jun (33)
- Maj (41)
- April (27)
- Mart (40)
- Februar (29)
- Januar (23)
- Godina 2021
- Decembar (42)
- Novembar (24)
- Oktobar (24)
- Septembar (31)
- Avgust (29)
- Juli (27)
- Jun (44)
- Maj (16)
- April (10)
- Mart (87)
- Februar (60)
- Januar (35)
- Godina 2020
- Decembar (109)
- Novembar (111)
- Oktobar (109)
- Septembar (114)
- Avgust (29)
- Juli (129)
- Jun (116)
- Maj (93)
- April (106)
- Mart (115)
- Februar (53)
- Januar (31)
- Godina 2019
- Decembar (37)
- Novembar (73)
- Oktobar (55)
- Septembar (51)
- Avgust (69)
- Juli (57)
- Jun (22)
- Maj (56)
- April (72)
- Mart (53)
- Februar (25)
- Januar (22)
- Godina 2018
- Decembar (49)
- Novembar (52)
- Oktobar (46)
- Septembar (49)
- Avgust (61)
- Juli (46)
- Jun (48)
- Maj (33)
- April (61)
- Mart (53)
- Februar (48)
- Januar (50)
- Godina 2017
- Decembar (46)
- Novembar (56)
- Oktobar (60)
- Septembar (40)
- Avgust (62)
- Juli (61)
- Jun (58)
- Maj (44)
- April (44)
- Mart (59)
- Februar (54)
- Januar (44)
- Godina 2016
- Decembar (55)
- Novembar (70)
- Oktobar (74)
- Septembar (35)
- Avgust (52)
- Juli (50)
- Jun (63)
- Maj (34)
- April (48)
- Mart (47)
- Februar (33)
- Januar (46)
- Godina 2015
- Decembar (43)
- Novembar (39)
- Oktobar (59)
- Septembar (57)
- Avgust (19)
- Juli (50)
- Jun (28)
- Maj (28)
- April (54)
- Mart (55)
- Februar (29)
- Januar (30)
- Godina 2014
- Decembar (26)
- Novembar (48)
- Oktobar (45)
- Septembar (31)
- Avgust (28)
- Juli (30)
- Jun (24)
- Maj (53)
- April (30)
- Mart (26)
- Februar (31)
- Januar (16)
- Godina 2013
- Decembar (23)
- Novembar (29)
- Oktobar (35)
- Septembar (15)
- Avgust (16)
- Juli (24)
- Jun (14)
- Maj (28)
- April (14)
- Mart (16)
- Februar (22)
- Januar (15)
- Godina 2012
- Decembar (12)
- Novembar (32)
- Oktobar (35)
- Septembar (5)
- Avgust (15)
- Juli (15)
- Jun (3)
- Maj (5)
- April (10)
- Mart (17)
- Februar (8)
- Januar (10)
- Godina 2011
- Decembar (9)
- Novembar (19)
- Oktobar (19)
- Septembar (18)
- Avgust (12)
- Juli (16)
- Jun (8)
- Maj (20)
- April (14)
- Mart (22)
- Februar (12)
- Januar (8)
- Godina 2010
- Decembar (3)
- Novembar (8)
- Oktobar (18)
- Septembar (20)
- Avgust (12)
- Juli (16)
- Jun (22)
- Maj (15)
- April (12)
- Mart (15)
- Februar (22)
- Januar (11)
- Godina 2009
- Decembar (12)
- Novembar (17)
- Oktobar (10)
- Septembar (13)
- Avgust (7)
- Juli (16)
- Jun (15)
- Maj (9)
- April (15)
- Mart (6)
- Februar (14)
- Januar (6)
- Godina 2008
- Decembar (9)
- Novembar (12)
- Oktobar (16)
- Septembar (12)
- Avgust (12)
- Juli (10)
- Jun (20)
- Maj (11)
- April (13)
- Mart (11)
- Februar (13)
- Januar (11)
- Godina 2007
- Decembar (8)
- Novembar (18)
- Oktobar (24)
- Avgust (2)
ASISTENTI NA PROJEKTU „SRPSKI KAO NEMATERNjI JEZIK” POSETILI SLUŽBU KOORDINACIONOG TELA
Asistenti i saradnici na projektu „Srpski kao nematernji jezik“, čiji je cilj da đaci srednje školi „Sezai Suroi“ u Bujanovcu nauče srpski jezik, posetili su Službu Koordinacionog tela. Ovi mladi ljudi sastali su se sa savetnicom direktorke Službe Milicom Rodić, savetnikom direktorke Rahimom Salihijem, i stažistima u Službi Koordinacionog tela.
Milica Rodić je predstavila aktivnosti Službe Koordinacionog tela, a najviše aktivnosti čiji je cilj unapređenje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja: organizovanje besplatne „Škole srpskog jezika”, dodela učeničkih i studentskih stipendija, otvaranje odeljenja Ekonomskog i Pravnog fakulteta niškog Univerziteta u Medveđi i odeljenja Ekonomskog fakulteta iz Subotice u Bujanovcu.
Asistenti su govorili o svojim iskustvima i rezultatima tokom četvoromesečnog rada sa đacima trećeg razreda srednje škole. Istakli su poteškoće i izazove sa kojima su se susretali tokom rada, istakavši da nakon četiri meseca vide velike pomake koji vode ka daljem napretku u učenju srpskog jezika.
Đaci su veoma zadovoljni načinom na koji se izvodi nastava i iskazali su interesovanje za učenje jezika. Njima se dopadaju drugačije metode rada koje su, po iskustvima asistenata, dale rezultate u kratkom vremenskom periodu. Kao pozitivan primer i olakšavajući pristup u učenju srpskog kao nematernjeg jezika, jeste činjenica da asistenti od početka projekta uče albanski jezik. Po njihovim rečima, to je bio dodatni podsticaj srednjoškolcima da se otvore prema njima i da sa još većim entuzijazmom uče srpski jezik. Nekolicina đaka ove škole iskazala je želju i motivaciju da studiraju srpski jezik.
Milica Rodić je ukazala na značaj projekta i pohvalila rad asistenata, ohrabrivši ih da nastave svoj rad kako bi mladi iz albanske zajednice što bolje govorili srpski jezik, što je korak napred ka integraciji pripadnika ove zajednice.
Projekat realizuje misija OEBS u Republici Srbiji, uz finansijsku podršku Ambasade Savezne Republike Nemačke.
Izvor: Koordinaciono telo