Архива вести
                   

29.9.2010. године

29. септембар 2010.

АЕРОДРОМ КАО РЕКЛАМНИ ПАНО

Рекламни панои Бујановца, Врања, Лесковца, Пирота, Крагујевца, Лознице, Инђије и Суботице од јуче дочекују путнике на aеродрому „Никола Тесла” у  Београду, са идејом да се промовишу као повољне средине за инвестирање.

Врање скреће пажњу да је престоница индустрије намештаја програмом „Инспирисани природом, а Бујановац подсећа да се у њему налазе извори минералне воде под слоганом „Свежа пословна прилика”. Пирот под слоганом „На правом сте путу”, у први план ставља „тигар” гуме, по којима је познат. Лозница се представља као воћарски крај са слоганом „Плодно улагање”. Лесковац познат по фабрици лекова „Здравље–Актавис”, промовише „Здраво пословање”. Суботица жели да се представи као средина у којој су добродошле иновације, док на билборду Крагујевца брзинометар показује да је овај град „У петој брзини” када су инвестиције у питању (асоцијација на „Фијат”). Инђија се рекламира слоганом „Гради се”. 

Ову кампању води Национална алијанса за локални економски развој (Налед). Њен циљ је да свих осам градова, носилаца сертификата средине са повољним пословним окружењем, представе по ономе у чему су најбољи и препознатљиви.

План је да се панои, на којима су представљени основни подаци о општинама, поставе и на аеродрому „Константин Велики” у Нишу, јер су аеродроми места великог протока људи са разних страна света и због тога су идеални за промоцију привредних потенцијала. Разматра се могућност да се рекламе поставе и на железничке и аутобуске станице.
 
Владимир Чупић, председник управног одбора Наледа, је на јучерашњој промоцији кампање рекао да Србија већ има повољно пословно окружење и доадао је да је то заслуга „вредних људи из општина, али и њихових партнера”.

Он је подсетио да осам сертификованих општина испуњава стандарде који гарантују да ће потенцијални инвеститори добити услуге и информације на начин који олакшава послове и активности које спадају у надлежност локалних самоуправа.

„Све више локалних самоуправа схвата да у условима појачане конкуренције не могу да чекају само помоћ централне власти већ и саме морају да се побрину за привлачење инвестиција“, рекао је Чупић.
Што се тиче помоћи државе у привлачењу инвестиција, Министарство економије даје подстицаје за запошљавање и пореске олакшице, а то је немогуће спровести без партнерског односа са локалним самоуправама.