Arhiva vesti
                   

29.9.2010. godine

29. Septembar 2010.

AERODROM KAO REKLAMNI PANO

Reklamni panoi Bujanovca, Vranja, Leskovca, Pirota, Kragujevca, Loznice, Inđije i Subotice od juče dočekuju putnike na aerodromu „Nikola Tesla” u  Beogradu, sa idejom da se promovišu kao povoljne sredine za investiranje.

Vranje skreće pažnju da je prestonica industrije nameštaja programom „Inspirisani prirodom, a Bujanovac podseća da se u njemu nalaze izvori mineralne vode pod sloganom „Sveža poslovna prilika”. Pirot pod sloganom „Na pravom ste putu”, u prvi plan stavlja „tigar” gume, po kojima je poznat. Loznica se predstavlja kao voćarski kraj sa sloganom „Plodno ulaganje”. Leskovac poznat po fabrici lekova „Zdravlje–Aktavis”, promoviše „Zdravo poslovanje”. Subotica želi da se predstavi kao sredina u kojoj su dobrodošle inovacije, dok na bilbordu Kragujevca brzinometar pokazuje da je ovaj grad „U petoj brzini” kada su investicije u pitanju (asocijacija na „Fijat”). Inđija se reklamira sloganom „Gradi se”. 

Ovu kampanju vodi Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (Naled). Njen cilj je da svih osam gradova, nosilaca sertifikata sredine sa povoljnim poslovnim okruženjem, predstave po onome u čemu su najbolji i prepoznatljivi.

Plan je da se panoi, na kojima su predstavljeni osnovni podaci o opštinama, postave i na aerodromu „Konstantin Veliki” u Nišu, jer su aerodromi mesta velikog protoka ljudi sa raznih strana sveta i zbog toga su idealni za promociju privrednih potencijala. Razmatra se mogućnost da se reklame postave i na železničke i autobuske stanice.
 
Vladimir Čupić, predsednik upravnog odbora Naleda, je na jučerašnjoj promociji kampanje rekao da Srbija već ima povoljno poslovno okruženje i doadao je da je to zasluga „vrednih ljudi iz opština, ali i njihovih partnera”.

On je podsetio da osam sertifikovanih opština ispunjava standarde koji garantuju da će potencijalni investitori dobiti usluge i informacije na način koji olakšava poslove i aktivnosti koje spadaju u nadležnost lokalnih samouprava.

„Sve više lokalnih samouprava shvata da u uslovima pojačane konkurencije ne mogu da čekaju samo pomoć centralne vlasti već i same moraju da se pobrinu za privlačenje investicija“, rekao je Čupić.
Što se tiče pomoći države u privlačenju investicija, Ministarstvo ekonomije daje podsticaje za zapošljavanje i poreske olakšice, a to je nemoguće sprovesti bez partnerskog odnosa sa lokalnim samoupravama.