- Година 2024
- април (39)
- март (32)
- фебруар (24)
- jануар (28)
- Година 2023
- децембар (32)
- новембар (46)
- октобар (29)
- септембар (18)
- август (9)
- јули (4)
- јун (24)
- мај (24)
- април (21)
- март (38)
- фебруар (27)
- jануар (14)
- Година 2022
- децембар (26)
- новембар (29)
- октобар (37)
- септембар (36)
- август (30)
- јули (13)
- јун (33)
- мај (41)
- април (27)
- март (40)
- фебруар (29)
- jануар (23)
- Година 2021
- децембар (42)
- новембар (24)
- октобар (24)
- септембар (31)
- август (29)
- јули (27)
- јун (44)
- мај (16)
- април (10)
- март (87)
- фебруар (60)
- jануар (35)
- Година 2020
- децембар (109)
- новембар (111)
- октобар (109)
- септембар (114)
- август (29)
- јули (129)
- јун (116)
- мај (93)
- април (106)
- март (115)
- фебруар (53)
- jануар (31)
- Година 2019
- децембар (37)
- новембар (73)
- октобар (55)
- септембар (51)
- август (69)
- јули (57)
- јун (22)
- мај (56)
- април (72)
- март (53)
- фебруар (25)
- jануар (22)
- Година 2018
- децембар (49)
- новембар (52)
- октобар (46)
- септембар (49)
- август (61)
- јули (46)
- јун (48)
- мај (33)
- април (61)
- март (53)
- фебруар (48)
- jануар (50)
- Година 2017
- децембар (46)
- новембар (56)
- октобар (60)
- септембар (40)
- август (62)
- јули (61)
- јун (58)
- мај (44)
- април (44)
- март (59)
- фебруар (54)
- jануар (44)
- Година 2016
- децембар (55)
- новембар (70)
- октобар (74)
- септембар (35)
- август (52)
- јули (50)
- јун (63)
- мај (34)
- април (48)
- март (47)
- фебруар (33)
- jануар (46)
- Година 2015
- децембар (43)
- новембар (39)
- октобар (59)
- септембар (57)
- август (19)
- јули (50)
- јун (28)
- мај (28)
- април (54)
- март (55)
- фебруар (29)
- jануар (30)
- Година 2014
- децембар (26)
- новембар (48)
- октобар (45)
- септембар (31)
- август (28)
- јули (30)
- јун (24)
- мај (53)
- април (30)
- март (25)
- фебруар (31)
- jануар (16)
- Година 2013
- децембар (23)
- новембар (29)
- октобар (35)
- септембар (15)
- август (16)
- јули (24)
- јун (14)
- мај (27)
- април (14)
- март (17)
- фебруар (22)
- jануар (15)
- Година 2012
- децембар (18)
- новембар (32)
- октобар (35)
- септембар (5)
- август (15)
- јули (15)
- јун (3)
- мај (5)
- април (10)
- март (17)
- фебруар (8)
- jануар (10)
- Година 2011
- децембар (9)
- новембар (19)
- октобар (19)
- септембар (18)
- август (12)
- јули (16)
- јун (8)
- мај (20)
- април (14)
- март (22)
- фебруар (12)
- jануар (8)
- Година 2010
- децембар (3)
- новембар (8)
- октобар (18)
- септембар (20)
- август (12)
- јули (16)
- јун (22)
- мај (15)
- април (12)
- март (15)
- фебруар (22)
- jануар (11)
- Година 2009
- децембар (12)
- новембар (17)
- октобар (10)
- септембар (13)
- август (7)
- јули (16)
- јун (15)
- мај (9)
- април (15)
- март (6)
- фебруар (14)
- jануар (6)
- Година 2008
- децембар (9)
- новембар (12)
- октобар (16)
- септембар (12)
- август (12)
- јули (10)
- јун (20)
- мај (11)
- април (13)
- март (11)
- фебруар (13)
- jануар (11)
- Година 2007
- децембар (8)
- новембар (18)
- октобар (24)
- август (2)
„НАШ ГРАД, НАШЕ ШКОЛЕ“ ПРЕПОЗНАТ КАО ПРОЈЕКАТ ОД ЗНАЧАЈА ЗА ПОВЕЗИВАЊЕ ИНСТИТУЦИЈА, НАСТАВНИКА И ДЕЦЕ СА РАЗЛИЧИТИХ ПОДРУЧЈА
У оквиру студијске посете директора и наставника из бујановачких школа, учесника пројекта „Наша град, наше школе“ Новом Саду, одржана је мини конференција на тему интеркултуралне повезаности и примера добре праксе. Пројекат већ четири године реализује Координационо тело у сарадњи са Групом 484, уз подршку Дечје фондације Песталоци, Министарства просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије и општине Бујановац.
Конференцију је отворио Милан Ковачевић, заменик покрајинског секретара за образовање, прописе, управу и националне мањине - националне заједнице, а скупу су присуствовали и руководилац Школске управе Нови Сад, Милан Грујин као и просветна саветница Весна Радуловић, која се обратила скупу.
Испред Координационог тела, на скупу је говорила помоћник директорке Службе Координационог тела, Тамара Милошевић - Грбић, која је поздравила окупљене и рекла да Координационо тело здушно подржава овај пројекат јер је виђен и препознат од стране кључних просветних институција као веома добар на пољу интеркултуралне повезаности.
Директори и наставници бујановачких школа су у оквиру ове студијске посете, обишли Гимназију „Светозар Марковић“, Основне школе „Соња Маринковић“ и „Петефи Шандор“. Они су присуствовали часовима и имали прилику да на лицу места чују о примерима добре праксе интеркултуралног образовања и повезаности.
У оквиру пројекта „Наш град, наше школе“, у протекле четири године, организоване су бројне акције, догађаји и манифестације, обележавани су значајни датуми а све са циљем да се повежу, приближе и споје различите културе, језици, обичаји а највише деца. Она су у више наврата, у оквиру акција овог пројекта поручивала да желе да се друже и одрастају без предрасуда и стереотипа.
Извор: Координационо тело