Архива вести
                   

ЕПС ПОЗИВА ГРАЂАНЕ ДА ПОДНЕСУ РЕКЛАМАЦИЈЕ НА РАЧУН

25. jануар 2017.

Прешево, Бујановац, Медвеђа - Електропривреда Србије саопштила је да грађани који сумњају у исправност децембарских рачуна за електричну енергију, могу да поднесу рекламације по регуларној процедури на шалтерима ЈП ЕПС у електродистрибуцијама, на адреси која се налази на сваком рачуну.

Приговори могу да се упуте и писаним путем на адресу назначену на предњој страни рачуна, или лично на шалтеру, на истој адреси.

Иако су прво саопштили да је рок за приговоре само осам дана, из ЕПС-а кажу да се примедбе могу поднети без обзира када су грађани добили своје рачуне.На сваком рачуну наведен је и број телефона на који купац, у зависности од места становања, може да се јави у вези са питањима која га интересују.

Извор: РТВ Ритам и Координационо тело